۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
مصوبات معاون اول رئیس جمهور در خصوص برنج و گندم پیگیری می‌شود
رئیس مجلس شورای اسلامی:

مصوبات معاون اول رئیس جمهور در خصوص برنج و گندم پیگیری می‌شود

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مطلع هستم روز گذشته آقای مخبر در خصوص برنج و گندم جلساتی را برگزار و دستوراتی را صادر کرده، من نیز پیگیری می‌کنم تا اجرایی شود.

به گزارش بازار، رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۹خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: در آستانه شهادت سیدالشهدای انقلاب شهید بهشتی قرار داریم، از زحمات عزیزان در قوه قضائیه قدردانی می‌کنم، امیدوارم با سیاست حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در کاهش جرم، جنایات و ناهنجاری‌ها روز به روز با همدلی بین قوای سه‌گانه گام برداریم.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعامل سه قوه مورد تأکید رهبری بوده تا گام‌هایی برای سربلندی نظام برداریم، افزود: استان‌های شمالی قطب کشاورزی هستند، پول گندم داده نشده و محصولات در انبارها جوانه زده‌اند، اولین برنامه وزیر جدید جهاد کشاورزی باید خرید گندم و پرداخت مطالبات کشاورزان باشد. قرار بود ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای پول گندم در جداول بودجه سال جاری دیده شود.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه انتخابیه بارها گفته‌ام که آقای قالیباف به حمایت از تولید اعتقاد دارند، عنوان کرد: کشاورزان باید کشت دوم داشته باشند، یک ماه دیگر برنج جدید برداشت می‌شود اما از سال قبل محصول روی دست کشاورزان باقی مانده، به رئیس جمهور و معاون اول وی این موضوع را اطلاع دادیم، دولت باید آن را پیگیری کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: استان گلستان صنعتی و گردشگری نیست، روزانه ۶ ساعت برق در این استان قطع می‌شود، با توجه به اقتصاد کشاورزی مردم با قطع برق ۶ ساعته چاه‌های آب چه اتفاقی برای آنها رخ می‌دهد.

نوروزی با بیان اینکه مردم انتظار دارند واردات خودرو اجرایی شود، خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: از تیم‌های کوچک نیز حمایت کنید و توجه شما تنها به ۳ تیم نباشد، نگاه انقلاب و امامین آن عدالت‌محوری بوده، انتظار داریم به همه شهرستان‌ها خصوصا علی آباد کتول توجه شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: قبلاً به کمیسیون کشاورزی گفته شده ان‌شاء الله آقای حسنوند در خصوص برق زمان‌بندی‌ها و برق صنعت، کشاورزی و مردم نشستی را برگزار کند.

وی افزود: مطلع هستم روز گذشته آقای مخبر در خصوص برنج و گندم جلساتی را برگزار و دستوراتی را صادر کرده، من نیز پیگیری می‌کنم تا اجرایی شود.

کد خبر: ۲۲۶٬۷۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha