۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
قیمت دنا پلاس اصلاح شد

قیمت دنا پلاس اصلاح شد

به دنبال افزایش قیمت دنا پلاس خریداران این خودرو خواستار اصلاح قیمت شدند که در نهایت شورای رقابت امروز اصلاح قیمت دنا پلاس را تصویب کرد.

به گزارش بازار، به دنبال اعتراض خریداران خودروی دنا پلاس برای افزایش قیمت این محصول، شورای رقابت با برگزاری جلسه‌ای تصمیم به بررسی این موضوع گرفت.

ایران خودرو در قیمت جدید دنا پلاس به جای کاهش ۴۳ میلیون تومانی در فهرست محصولات جدید خود قیمت این خودرو را ۳۴۷ میلیون تومان اعلام کرد که همین امر عاملی شد تا خریداران نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشند.

توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت درخصوص جزئیات جلسه این شورا برای بررسی قیمت خودرو دنا پلاس گفت: در جلسه امروز کارگروه خودرو مقرر شد قیمت دنا پلاس براساس مصوبات شورای رقابت اعلام شود.

وی با بیان اینکه به زودی ایران خودرو اعلامیه اصلاحی خود را صادر و مشتریان را از جزئیات قیمت این محصول مطلع خواهد کرد، افزود: در مصوبه امروز نظرات ایران خودرو، سازمان حمایت و شورای رقابت اخذ و در نتیجه تصمیم بر آن شد تا قیمت این محصول براساس مصوبه فروردین ماه شورای رقابت باشد.

کد خبر: ۲۲۶٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      0 0
      این شرکت حقه باز یک بازی در آورد و ماشین که تازه 50 میلیون گرون شده بود و 281 میلیون شده بود رو کرد 373 میلیون و چند تا چیز هم ازش کند و اکسل عقب رو هم کاسه ای کرد و رینگهارو هم فولادی!! حالا مثلا اصلاح میخوان بکنن و این ماشسن همه چیز کنده شده رو بدن 340 میلیون و ما هم خوشحال باشیم که اصلاح کردن و راضی باشیم و تشکر کنیم!! حواسمون هم نیست که اکسل و رینگ رو ورداشتن و 60-70 میلیون هم گرونتر!!