۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
نشست اعضای فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برگزار شد

نشست اعضای فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برگزار شد

حسن‌پور بیگلری، رئیس فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس در نشست با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، گفت: دکتر نیکبخت درد آشنای مناطق محروم، جدی، پرتلاش و با روحیه جهادی است.

به گزارش بازار، نشست شهباز حسن پوربیگلری، رئیس فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس و جمعی از اعضای این فراکسیون با حضور محمد علی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی عصر شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.

نخستین نشست نمایندگان جنوب کشور با ریاست حسن‌پور بیگلری رئیس فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس و با حضور جمعی از چهره‌های شناخته شده و نمایندگان ازجمله حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود، علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با محوریت بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در محل کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد.

در این نشست نمایندگان حاضر، تمامی نظرات خود را درباره وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی و برنامه های وی ارائه کردند.

همچنین حسن پور نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت؛ محمدعلی نیکبخت از السابقون جهاد سازندگی است که فعالیت خود را در جهاد سازندگی از مدیریت جهاد سازندگی شهرستان‌های دلگان، نیکشهر و چابهار و زابل آغاز کرده و در دولت های نهم، یازدهم و سیزدهم مسئولیت‌های مهمی را در حوزه کشاورزی برعهده داشته است.

وی افزود: دکتر نیکبخت درد آشنای مناطق محروم، جدی، پرتلاش و با روحیه جهادی، صادق و با اخلاق بوده و دارای دید اجرایی و عملیاتی است و پشتیبانی قاطبه جهادگران قدیمی و پرسنل جهاد کشاورزی را دارد.

یادآور می‌شود در پایان نشست، جمع بندی فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس شورای اسلامی در حمایت از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در دستور کار قرار گرفت. /

کد خبر: ۲۲۶٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha