۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین دیجیتال در موضوع‌های حقوقی صنعت گاز
سرپرست امور حقوقی شرکت ملی گاز تأکید کرد

لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین دیجیتال در موضوع‌های حقوقی صنعت گاز

سرپرست امور حقوقی شرکت ملی گاز ایران در نشستی، بهره‌گیری کارشناسان حقوقی این شرکت از امکانات و فناوری‌های نوین دیجیتال و ارتباط مؤثر با حوزه ارتباطات و فناوری در موضوع‌های حقوقی را ضروری دانست.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، جمشید شریفی در ابتدای این نشست که به میزبانی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در تبریز برگزار شد، بر روزآمد کردن دانسته‌های حقوقی با توجه به وضع قوانین متعدد در سال‌های اخیر تأکید و به برخی از مهم‌ترین تغییرات ایجادشده در قانون اصلاح دیوان عدالت اداری اشاره کرد.

وی برگزاری نشست‌های تخصصی و آموزشی به‌منظور انتقال دانش و تجربه‌های بین مجموعه همکاران حقوقی صنعت نفت را ضروری دانست و گفت: بهره‌گیری کارشناسان حقوقی شرکت از امکانات و فناوری‌های نوین دیجیتال و ارتباط مؤثر با حوزه ارتباطات و فناوری در موضوع‌های حقوقی اجتناب‌ناپذیر است.

سیروس بالاوندی، رئیس امور حقوقی شرکت انتقال گاز ایران نیز ضمن تبیین اهداف برگزاری این نشست، به اختصار به دسته‌بندی چالش‌ها و موضوعات امور حقوقی در سطح شرکت پرداخت و با اشاره به مالکیت ۷۰ درصدی شرکت انتقال گاز بر اموال و دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی گاز ایران، بر اهمیت نقش و رسالت واحدهای حقوقی شرکت انتقال گاز و مناطق عملیاتی در صیانت از حقوق و منافع کلان مجموعه شرکت ملی گاز تأکید کرد.

وی افزود: با توجه به وسعت حوزه زیر پوشش شرکت انتقال گاز به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت زیرمجموعه شرکت ملی گاز ایران و نقش حاکمیتی آن در زنجیره تولید تا توزیع گاز طبیعی، تقویت ساختار امور حقوقی شرکت و مناطق عملیاتی ضرورتی انکارناپذیر به شمار می‌رود.

رئیس امور حقوقی شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به ماهیت دانش حقوقی اظهار کرد: برگزاری نشست‌های دوره‌ای به‌منظور قضاوت آرا، هم‌افزایی و اتخاذ رویه‌های کاری واحد در موضوع‌های حقوقی شرکت، ضروری است.

فیروز خدایی، مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز هم در این نشست به بیان مطالبی درباره فعالیت‌های عملیاتی منطقه ۸ در بستر ارتباطات و همکاری سازنده با مسئولان سیاسی و قضایی استان‌های شش‌گانه حوزه این منطقه پرداخت و بر اهمیت تقویت واحدهای حقوقی در مناطق عملیات انتقال گاز همسو با صیانت از حقوق و منافع شرکت و نیز حفظ حریم ایمنی و اختصاصی خطوط انتقال گاز تأکید کرد.

کد خبر: ۲۲۶٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha