۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
۴۵ میلیارد تومان برای بازارچه‌های مرزی ایلام اختصاص یافت
استاندار ایلام:

۴۵ میلیارد تومان برای بازارچه‌های مرزی ایلام اختصاص یافت

ایلام- استاندار ایلام گفت: در سال جاری ۴۵ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی استان اختصاص یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در بازدید از محل شهرک هجرت شهر ایلان با تاکید بر بازگشایی بازارچه‌های سه گانه استان، گفت: ۴۵ میلیارد تومان برای بازارچه‌های استان چیلات، هلاله شمالی و چنگوله اختصاص یافته که هفته گذشته پروژه راه دسترسی هلاله شمالی با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

وی با کسب رتبه برتر اشتغال ایلام در کشور نیز اشاره و یادآور شد: در سالی که گذشت ۱۷ هزار و ۸۰۰ شغل ایجاد شد که بخش اعظمی از این اشتغال در شرکت‌های حوزه نفت و گاز، واحدهای تولیدی، از محل تسهیلات بانکی و تزریق سرمایه در کارخانجات ایجاد شده است و متقاضیان در مجموعه‌هایی نظیر «مینی ان جی ال» «ان جی ال ۳۱۰۰»، فاز توسعه پالایشگاه گاز و توسعه ارغوان گستر، پتروشیمی واحدهای تولیدی مشغول بکار شدند.

وی اضافه کرد: پرونده مالیاتی نفت و گاز پس از ۴۰ سال به استان بازگردانده شد که عایدات زیادی برای استان دارد، سال گذشته از قِبل آلایندگی‌ها و ارزش افزوده ۲۴۰ میلیارد تومان بین شهرداری‌های، دهیاری‌ها، مراکز بهداشت و درمان و امور عشایری توزیع شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام به طرح نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: سهم استان از طرح نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار واحد که ۱۲ هزار مسکن شهری، هشت هزار مسکن روستایی و مابقی در حوزه بافت فرسوده و خودمالکی است.

کد خبر: ۲۲۶٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha