۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
تحلیل تکنیکال بازار کریپتوکارنسی
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار عنوان کرد؛

تحلیل تکنیکال بازار کریپتوکارنسی

زینلی کارشناس بازارهای مالی گفت: عدد فعلی توتال در حدود T ۱ دلار قرار دارد که در صورت حمایت از کف کانال رشد تا محدوده های ۱/۳ - ۱/۵ T دلار را خواهد داشت.

سمیه شوریابی؛ بازار: مهدی زینلی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در رابطه با وضعیت بازار کریپتوکارنسی، اظهار داشت: حجم کل بازار کریپتوکارنسی (Total market cap)، در تایم فریم هفتگی (log) چند سالی می باشد که در یک کانال صعودی قرار گرفته که کف این کانال هرگز از دست نرفته است.

تحلیل تکنیکال بازار کریپتوکارنسی

این تحلیلگر بازارهای مالی در ادامه تشریح کرد: عدد فعلی توتال در حدود T ۱ دلار قرار دارد که در صورت حمایت از کف کانال رشد تا محدوده های ۱/۳ - ۱/۵ T دلار را خواهد داشت و در صورتی که حجم بازار ۳۰ تا ۵۰ درصد رشد داشته باشد، احتمالاً به همین میزان نیز رشد در کل بازار به طور تقریبی صورت گیرد.

زینلی با بیان اینکه باید به اصلاح نیز توجه ویژه داشت، ابراز داشت: این اصلاح به نظر جدی، عدد ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد دلار است که اصلاحی در حدود ۲۰ درصد را نوید می‌دهد.

بیت کوین در صورت اصلاح مارکت کپ (Market Cap) به راحتی عدد ۲۰ هزار دلار را خواهد دید

این کارشناس بازارهای مالی در نهایت با توصیه به خرید دارایی هایی که در روند اصلاحی خود هستند، خاطر نشان کرد: در روندهای صعودی سنگین بهتر است که خرید نداشته باشید چرا که هیچ روندی پایدار نیست در عین اینکه خرید در قیمت های پایین‌تر جذاب تر می باشد و توجه داشته باشید که در بازار کریپتوکارنسی ها در کنار تحلیل رمزارز مورد نظر سایر آیتم ها را باید تحلیل کنید.

کد خبر: ۲۲۶٬۳۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha