نقش مهم زیست فناوری در کشاورزی و دامداری

نقش مهم زیست فناوری در کشاورزی و دامداری

اردکانی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری و پزشکی دقیق معاونت علمی معتقد است جوانان روستایی در تولید کشور نقش بسزایی دارند.

به گزارش بازار به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، محمدحسین متالهی اردکانی؛ «کشاورزی» و «دامداری» را مبنای اقتصاد روستایی دانست و افزود: در همین زمینه زیست فناوری نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی دارد. نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا این امکان را فراهم کرد تا با فعالیت شرکت‌های مختلف در حوزه زیست فناوری که کارایی اقتصادی فرآیندهای کشاورزی را بهبود می‌دهند، بیشتر آشنا شویم.

وی درباره نقش این ستاد در راستای تقویت معشیت افراد جامعه، تصریح کرد: به طور قطع ستاد هم، در زمینه حمایت از نوع شرکت‌ها تلاش‌های جدی دارد. حوزه‌های توان‌بخشی و پزشکی متعددی در این نمایشگاه دیده شدند، اما جا داشت که شرکت‌های بیشتری در این حوزه حضور فعال داشته باشند.

اردکانی همچنین اظهار کرد: با وجود اینکه امسال نخستین دوره برگزاری نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا برگزار شد؛ اما استقبال چشمگیری از این رویداد صورت گرفت. همچنین حمایت نهادهای متعددی که در نمایشگاه پای کار آمدند، بسیار اثرگذار بود و پیگیری‌های جدی در معاونت علمی صورت گرفت. امیدوارم که با استمرار پیگیرها و دبیرخانه دائمی که قرار است تشکیل شود، سال به سال نمایشگاه توسعه پیدا کند و اثرات آن را مردم به صورت ملموس حس کنند.

کد خبر: ۲۲۶٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha