۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
حوزه انرژی نیاز به سرمایه‌گذاری دارد
نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

حوزه انرژی نیاز به سرمایه‌گذاری دارد

خدابخشی، نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: با وجود نقدینگی موجود در جامعه باید از مسیر بازار سرمایه، بستری برای هدایت نقدینگی‌ها به سمت تولید و سرمایه‌گذاری در بخش انرژی در نظر گرفته شود.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی به موضوع ناترازی در حوزه انرژی اشاره کرد و گفت: ما در حوزه برق باید ۱۵ هزار مگاوات برق تولید می‌کردیم که محقق نشد و همین خاموشی‌ها و نیاز کشور به تولید بیشتر برق نشان می‌دهد که این حوزه نیاز به سرمایه گذاری دارد تا پروژه‌های انرژی تکمیل شوند.

وی با اعلام اینکه مهم‌ترین صنعت برای تحقق سودآوری و جذابیت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور، حوزه انرژی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه تقاضا برای این حوزه بالا بوده و امکان توسعه برای آن در کشور وجود دارد، لذا مساله تامین مالی و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های انرژی یکی از مهم‌ترین موضوعات پیش روی کشور است.

این نماینده مجلس در ادامه اظهار کرد: با وجود نقدینگی موجود در جامعه باید از مسیر بازار سرمایه، بستری برای هدایت نقدینگی‌ها به سمت تولید و سرمایه‌گذاری در بخش انرژی در نظر گرفته شود چرا که می‌توان به پشتوانه همین نقدینگی موجود به سمت تامین مالی در پروژه‌های مهم انرژی حرکت کرد.

خدابخشی خاطرنشان کرد: تلاش برای تامین مالی پروژه‌های انرژی می‌تواند نقدینگی‌ها را به سمت تولید و توسعه اقتصاد کشور هدایت کند.

کد خبر: ۲۲۶٬۲۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha