۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
رایزن اقتصادی سفارت بنگلادش به آبادان سفر می‌کند
عضو منتخب اتاق بازرگانی آبادان در گفتگو با بازار:

رایزن اقتصادی سفارت بنگلادش به آبادان سفر می‌کند

آبادان- کردزنگنه، عضو منتخب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان از سفر رایزن اقتصادی سفارت بنگلادش به این شهر خبر داد.

اسدالله کردزنگنه در گفتگو با خبرنگار بازار در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در حال حاضر روابط ایران و بنگلادش در سطح بالا قرار دارد و باید از آن استفاده شود که بر همین اساس هفته آینده رایزن اقتصادی سفارت بنگلادش در ایران را به منظور بررسی فرصت‌های اقتصادی به آبادان دعوت کردیم.

وی تاکید کرد: نقش بخش خصوصی در توسعه روابط اقتصادی و تجاری آبادان و بنگلادش مهم است و به طور حتم این رویداد پیامدهای مثبت زیاد اقتصادی به همراه دارد.

عضو منتخب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان افزود: همه تشکل‌های صنفی بخش خصوصی آبادان به منظور دیدار و ارائه ظرفیت‌ها به رایزن اقتصادی سفارت بنگلادش در ایران دعوت شده‌اند.

کردزنگنه شناخت بازارهای خارجی توسط فعالان اقتصادی شهر آبادان را یک ضرورت برشمرد و گفت: آشنایی با اقتصاد و بازار بنگلادش، نیازها و ظرفیت‌های بازار، مزیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری و قوانین تجارت و سرمایه‌گذاری در بنگلادش از دیگر برنامه‌های حضور رایزن اقتصادی سفارت بنگلادش در شهر آبادان است.

کد خبر: ۲۲۶٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha