۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
آبرسانی به ۲۰۰ روستای استان بوشهر با اعتبار ۱۲۰۰ میلیاردتومان انجام شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

آبرسانی به ۲۰۰ روستای استان بوشهر با اعتبار ۱۲۰۰ میلیاردتومان انجام شد

بوشهر- عالی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: آبرسانی به ۲۰۰ روستای استان بوشهر با اعتبار ۱۲۰۰ میلیاردتومان انجام شد.

ابوالحسن عالی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در یکسال اخیر در راستای بهبود وضعیت آب شرب در نقاط مختلف استان بوشهر اهتمام جدی داشته‌ایم و اقدامات موثری در این عرصه انجام شده است.

وی از احداث و اتمام مخازن آبرسانی به شهرهای استان بوشهر با ظرفیت ۹۲ هزار متر مکعب خبر داد و افزود: همچنین بیش از ۶۲ هزار متر مکعب نیز، مخازن در روستاها تکمیل شده و بالغ بر ۷۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی تکمیل مخازن شهری و روستایی به ظرفیت ۳۰ هزار متر مکعب به ارزش ۴۶۰ میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: برای بهبود آب در فصل تابستان سال جاری از همه امکانات و ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم.

عالی از آبرسانی به ۲۰۰ روستا با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: بهره‌برداری از خطوط انتقال آب با اعتبار ۱۴۲۰ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۱۴۰ کیلومتر خط انتقال آب با اعتبار ۹۸۰ میلیارد تومان نیز جزو پروژه‌های اولویت‌دار است.

وی از توسعه و نوسازی ۳۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب با اعتبار ۴۶۰ میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: تکمیل این پروژه‌ها مورد توجه و تاکید قرار دارد.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: بهره‌برداری از طرح انتقال آب سیراف به جم شامل ۴۲ کیلومتر خط انتقال آب و ۳۳ کیلومتر خط انتقال برق و ۸ پست فوق توزیع برق، ۵۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۵ ایستگاه پمپاژ با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومان از مهم‌ترین طرح‌های آبرسانی استان است.

عالی از اتمام ۴۵ کیلومتر شبکه فاضلاب و آغاز عملیات اجرایی ۹۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب در استان بوشهر خبر داد.

کد خبر: ۲۲۶٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • روح اله دولاح IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 0
      با سلام و عرض ادب خدمت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز فرمانده دلها ما شهروندان استان بوشهر از زحمات شما دلاورمندان جمهوری اسلامی ایران در استان بوشهر کمال تشکر را دارم و دعاگوی تک تک شما بزرگواران هستیم خسته نباشید آی بهترین فرزندان این انقلاب اسلامی ایران و رهبری عزیزمان امام خامنه ای زنده و جاویدان باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سایه امام خامنه ای عزیز مستدام باد انشاالله