۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
جهش تولید در سیمان ساروج کنگان/ ۳۰۰ هزار تن صادرات عملیاتی شد
مدیرعامل سیمان ساروج خبر داد؛

جهش تولید در سیمان ساروج کنگان/ ۳۰۰ هزار تن صادرات عملیاتی شد

بوشهر- تابش، مدیرعامل شرکت بین المللی سیمان ساروج کنگان از تلاش برای جهش تولید در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت خالی اسکله شرکت آسیای آرام، این شرکت اجازه صادرات ۳۰۰ هزار تن محصول را اخذ کرد.

مهدی تابش در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تولید و صادرات شرکت بین المللی سیمان ساروج کنگان افزود: در سال جهش تولید با در نظر گرفتن کیفیت و کاهش هزینه ها  سعی در افزایش تولید و بهره‌وری بهتری داشته‌ایم و خوشبختانه با مدیریت خوب و دقت نظر بالا بهترین قیمت در بین شرکت‌های صادرکننده کلینکر در جنوب کشور را داریم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت خالی که اسکله شرکت آسیای آرام از زیر مجموعه های شرکت بین‌المللی ساروج داشت و نظارت و برنامه راهبردی صحیحی که صورت گرفت خوشبختانه آن شرکت اجازه یافت قرارداد ۳۰۰ هزارتن صادرات را عملیاتی کند.

مدیر عامل شرکت بین المللی سیمان ساروج کنگان اضافه کرد: این مهم در راستای کمک به افزایش صادرات غیر نفتی برای کشور قدمی هرچند کوچک بود اما برای آسیای آرام قدم مثبت و موثری برداشته شد که امیدواریم اینکار با قراردادهای بزرگتری تداوم داشته باشد.

وی این شرکت را به تعهدات اجتماعی، حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی ها متعهد دانست و اظهار داشت: تمام هم و غم مدیران این مجموعه تداوم و جهش تولید، افزایش قیمت محصولات صادراتی، افزایش بهره‌وری و آموزش صحیح نیروها به‌خصوص نیروهای بومی است تا در آینده‌ای نزدیک بتوانند مدیریت بخش‌های مختلف کارخانه را در دست بگیرند.

کد خبر: ۲۲٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha