۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۲
استان زنجان مراودات اقتصادی با کشور لیبی دارد
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

استان زنجان مراودات اقتصادی با کشور لیبی دارد

زنجان- یوسفی اصل، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: استان زنجان مراوداتی با کشور لیبی داشته که این مبادلات تجاری می‌تواند با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود، هر چه بیشتر گسترش و توسعه پیدا کند.

صمد یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، به توانمندی های تولیدی صنعتی و صادراتی استان زنجان در بخش های مختلف و وجود کارخانجات بزرگ در این زمینه در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اتاق بازرگانی زنجان زمینه‌های مشترک همکاری های تجاری و اقتصادی با کشور تونس را احصا کرده است.

وی ابراز کرد: همکاری مشترک در بخش‌های چون زیتون و روغن زیتون، صنایع مس، صنایع برقی و تجهیزات وابسته، حوزه های دانشگاهی با وجود دانشگاه های بسیار معتبر در استان زنجان و ... می تواند از جمله زمینه های همکاری مشترک طرفین باشد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: استان زنجان مراوداتی نیز با کشور لیبی داشته که این مبادلات تجاری می‌تواند با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود، هر چه بیشتر گسترش و توسعه پیدا کند.

یوسفی اصل بر لزوم فعال شدن هر چه بیشتر و ایجاد دفاتر تجاری در کشورهای هدف صادارتی، گفت: راه اندازی دفتر تجاری استان زنجان در کشور تونس یکی از علاقه مندی های می باشد که در این زمینه اتاق بازرگانی زنجان آمادگی دارد تا با یک برنامه ریزی مطلوب آن را عملیاتی کند.

وی، از آمادگی میزبانی اتاق بازرگانی زنجان از هیأت تجاری لیبی و مسئولان رده بالای این کشور در استان در راستای توسعه روابط تجاری و اقتصادی طرفین خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه‌های موجود و تجدید آن در راستای گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی، در اتاق بازرگانی زنجان مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۲۶٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha