۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
جزئیات برنامه نماد اوان برای افزایش سرمایه

جزئیات برنامه نماد اوان برای افزایش سرمایه

شرکت مبین وان کیش قصد دارد افزایش سرمایه ۵۶۷ درصدی اجرا کند و بر مبنای آن سرمایه گذاری خود در اقتصاد دیجیتال، سهام بورسی و پروژه‌های زیرساختی را توسعه دهد.

بازار؛ گروه بورس: شرکت مبین وان کیش با نماد اوان در حال پولبک زدن به مقاومت شکسته شده قبلی است که اخیرا شکسته و با توجه به اینکه در نظر دارد سرمایه خود را از ۴۵ به ۳۰۰ میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران، برساند که معادل ۵۶۷ درصد محسوب می شود تقاضا برای خرید سهام این شرکت افزایش یافته است.
با این افزایش سرمایه ۲۵۵ میلیارد تومانی شرکت در نظر دارد تعدادی از اقدامات به این شرح را انجام دهد؛ معادل ۱۵۰ میلیارد تومان سهام شرکت‌های اقتصاد دیجیتال، معادل ۵۰ میلیارد تومان ملک و دارایی‌های ثابت، معادل ۵۰ میلیارد تومان سهام شرکت‌های بورسی، معادل ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیرساختی را اجرایی کند.

شرکت مبین وان کیش در سه ماهه اخیر حدود ۲۰ درصد و در یکساله حدود ۶۷ درصد بازدهی ثبت کرده و هم اکنون در حال نوسان در یک کانال صعودی نوسان می کند و به تازگی به حمایت میدلاین هم رسیده به همین دلیل پیش بینی می شود که دوباره به سمت سقف کانال حرکت کند

از موارد فوق با توجه به صرف و صلاح شرکت ۲۵۵ میلیارد تومان حاصل افزایش سرمایه اختصاص خواهد یافت. قیمت روز سهم ۱۹۲۰ تومان است که قیمت تئوریک بعد از این افزایش سرمایه حدود ۴۰۰ تومان خواهد بود که با این قیمت بعد از بازگشایی ارزش شناوری سهم تنها ۹۴ میلیارد تومان خواهد شد که می‌تواند در آن بازه موجب جذابیت سهم در بازار شود.
این شرکت در سه ماهه اخیر حدود ۲۰ درصد و در یکساله حدود ۶۷ درصد بازدهی ثبت کرده و هم اکنون در حال نوسان در یک کانال صعودی نوسان می کند و به تازگی به حمایت میدلاین هم رسیده به همین دلیل پیش بینی می شود که دوباره به سمت سقف کانال حرکت کند و از آنجایی که در روزهای اخیر حجم معاملات این سهم بالا رفته می تواند از سقف کانال کنونی عبور کند و اهداف ۳ و ۴ هزار تومان را فعال کند.
چند وقت پیش شرکت مبین وان کیش با نماد اوان ۱۹ درصد از سهام M۱ publiser که شرکت استارت آپی در حوزه بازی هست را خریداری کرده و برنامه ریزی برای ارائه ده بازی را در دستور کار قرار داده است. طبق گزارش ها بیش از یک میلیون خریدار حدود ۱۷۰۰ بازی را خریداری کرده اند که نشان دهنده رشد درآمد زایی در صنعت بازی هست، هرچند این صنعت در ایران نسبت به سایر کشورها عقب است اما در آینده می تواند رشد بالایی در این بخش اتفاق بیفتد.

کد خبر: ۲۲۵٬۹۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha