۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
جلوگیری از تعطیلی ۳۰۰ کارخانه در مازندران طی دو سال گذشته
استاندار مازندران در گفتگو با بازار خبر داد؛

جلوگیری از تعطیلی ۳۰۰ کارخانه در مازندران طی دو سال گذشته

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران گفت: طی دو سال گذشته با تلاش های صورت گرفته از تعطیلی ۳۰۰ کارخانه و واحد تولیدی در استان جلوگیری شده است.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به دیپلماسی اقتصادی دولت با کشورهای مختلف افزود: این سیاست سبب رشد اقتصادی استان مازندران و رسیدن به ۵ درصد شده است.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته ۱۳۲ واحد تولیدی از تملک بانک‌ها خارج شد، گفت: همچنین ۱۹۸ واحد تولید نیز به مدار تولید برگشت.

استاندار مازندران به رشد ۱۱۵ درصدی ترانزیت کالا اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت کشورهای مختلف نظیر روسیه برای صادرات محصولات استفاده کنیم.

استاندار مازندران بر ضرورت توسعه شبکه گلخانه‌ای در بازار روسیه و کشورهای همسایه تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت های موجود در کشورهای همسایه برای صادرات محصولات استفاده کرد.

حسینی پور گفت: با تلاش های دولت طی دو سال گذشته از تعطیلی ۳۰۰ واحد تولیدی در استان جلوگیری شد و واحدهای زیادی به چرخه تولید برگشت.

وی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری و رسیدن به میزان ۳.۲ درصد گفت: این در حالی که نرخ اشتغال در استان مازندران در سال گذشته ۱۱۸ درصد رشد یافته است.

کد خبر: ۲۲۵٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha