۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
تاثیر پذیری قیمت از کیفیت مبلمان، در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده است
دبیر نخستین رویداد ایده شو صنعت مبل:

تاثیر پذیری قیمت از کیفیت مبلمان، در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده است

گرگان- دبیر نخستین رویداد ایده شو صنعت مبل گفت: نظارت بر قیمت گذاری محصول و تاثیر پذیری قیمت از کیفیت مبلمان تولیدی، موجب حمایت از حقوق مصرف کننده می شود.

به گزارش خبرنگار بازار حمیدرضا عدالت ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه نخستین رویداد ایده شود صنعت مبل، اظهار کرد: شناخت و رعایت استاندادهای کیفی مواد اولیه و در نهایت استانداردهای مدیریتی برای تضمین کیفیت، نقش کلیدیدارد.

دبیرنخستین رویداد ایده شو صنعت مبل با بیان اینکه در شرایط فعلی قیمت مواد اولیه وارداتی مانند چوب راش، پارچه، رنگ ها تاثیر معنی داری در هزینه ها دارد، گفت: طبعا کاهش کیفیت مواداولیه در محصولات تاثیرمستقیم دارد.

او بابیان اینکه تداوم یک تولید، مستلزم وجود تقاضا برای محصول است، افزود: همواره رضایت مشتری می تواند موجب حفظ و افزایش تقاضای آن محصول شود با اینحال یکی از مسائلی که در منطقه عطاآباد وجود دارد عدم تعهد تولید کننده و فروشنده مبلمان نسبت به خدمات پس از فروش است و همین مسئله موجب از بین رفتن حس اعتماد مشتری برای تبلیغ محصول و حتی انجام خریدهای بعدی است.

عدالت به حضور اتحادیه ای ناظر بر فعالیت تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: عرضه کالای باکیفیت برای ایجاد حس اعتماد در مشتری می تواند تاثیر قابل ملاحظه ای در حفظ بازار داشته باشد.

او نظارت بر قیمت ها را دارای اهمیت برشمرد و گفت: نظارت بر قیمت گذاری محصول و تاثیر پذیری قیمت از کیفیت مبلمان تولید شده نه تنها موجب حمایت از حقوق مصرف کننده می شود بلکه باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان در افزایش کیفیت محصول می شود.

کد خبر: ۲۲۵٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha