۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
تشکیل پرونده تخلف برای ۱۵ واحد صنفی در همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اعلام کرد:

تشکیل پرونده تخلف برای ۱۵ واحد صنفی در همدان

همدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: طی بازرسی‌های مشترک تعزیرات حکومتی و صمت برای ۱۵ واحد صنفی در همدان پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش بازار، مرضیه یونسی از کشف شکر احتکار شده در همدان خبر داد و اظهار کرد: در بازرسی از انباری حاشیه شهر همدان یک‌هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه شکرهای کشف شده به منظور عرضه در بازار ضبط شد گفت: این محموله در گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسین سازمان صمت کشف و برای فرد خاطی پرونده‌ای تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان در ادامه به نظارت بر اماکن تفریحی و گردشگری استان همدان اشاره کرد و افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده اماکن تفریحی و گردشگری به صورت مداوم مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: دربازرسی از منطقه تفریحی و گردشگری گنج‌نامه از تمام واحدهای ارائه‌دهنده خدمات و فروشگاه‌ها بازدید انجام شد که در این بین ۲۶ قوطی قرص انرژی‌زا و ۳۱ عدد کاغذ obc قاچاق کشف شد.

یونسی عنوان کرد: در این بازرسی‌های مشترک تعزیرات حکومتی و صمت برای ۱۵ واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر: ۲۲۵٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha