۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
مراکز نوآوری زمینه ساز تراوشات ذهنی است
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

مراکز نوآوری زمینه ساز تراوشات ذهنی است

گرگان- رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به شناسایی افراد مستعد تاکید کرد و گفت: فضاهایی نظیر مدرسه خلاق، مرکز نوآوری و خانه خلاق زمینه ساز بروز و ظهور اندیشه ها و تراوشات ذهنی است.

به گزارش خبرنگار بازار شعبان شتایی ظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه نخستین رویداد ایده شو صنعت مبلمان، اظهارکرد: دانشگاه منابع طبیعی با قدمتی بیش از نیم قرن مسیر خودش را طی کرد تا از یک نسل کاملا آموزش محور به نسل آموزش و پژوهش محور، کارآفرین و فناور برسد.
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: مجموعه تلاش های دوستان در دانشگاه به جشنواره هایی منتج شد تا به خلاقیت، نوآوری و ابتکارات جدید دست یابیم.
وی با بیان اینکه جشنواره اختراعات که در تمام دنیا برگزار می شود مشابه همین رویداد ایده شو است، ادامه داد: تکثر این برنامه ها زمینه ساز تولیدات نوین به ویژه در بخش کشاورزی و منابع طبیعی می شود.
شتایی به استعدادیابی و شناسایی افراد مستعد تاکید کرد و گفت: فضاهایی نظیر مدرسه خلاق، مرکز نوآوری و خانه خلاق زمینه ساز بروز و ظهور اندیشه ها و تراوشات ذهنی است که در قالب برنامه های مثل ایده شو به منصه ظهور می رسد.
او در خاتمه یادآور شد: انتظار داریم همکاری بین مجموعه های استان مثل بنیاد نخبگان، اداره کل فنی و حرفه ای به عنوان حلقه های اتصال ‌پای کار بیایند تا شاهد افزایش چنین برنامه هایی باشیم.

کد خبر: ۲۲۵٬۹۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha