۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
شبکه برق ۱۲۰ روستای استان بوشهر بهسازی شد|نوسازی ۲ هزار کیلومتر سیم و کابل در بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

شبکه برق ۱۲۰ روستای استان بوشهر بهسازی شد|نوسازی ۲ هزار کیلومتر سیم و کابل در بوشهر

بوشهر- حشمتی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه، شبکه برق ۱۲۰ روستای استان بوشهر بهسازی شد از نوسازی ۲ هزار کیلومتر سیم و کابل در این استان خبر داد.

غلامرضا حشمتی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین برق در نقاط مختلف استان بوشهر و جلوگیری از خاموشی در تابستان از اولویت‌های مسئولان است و اقدامات مهمی در این مسیر انجام شده است.

وی با تشریح اقدامات شرکت توزیع برق در یکسال اخیر افزود: توسعه شبکه به منظور واگذاری انشعاب جدید به بیش از ۴۰ هزار مشترک با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان از جمله مهم‌ترین اقدامات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خاطر نشان کرد: احداث خط انتقال برق پروژه آبرسانی سیراف جم که بیش از ۱۰ سال بر زمین مانده بود با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان و بهسازی شبکه برق روستایی بیش از ۱۲۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان نیز از دیگر اقدامات این‌مجموعه است.

حشمتی از نصب بیش از ۲۰۰ دستگاه پست هوایی جدید برای رفع افت ولتاژ و بهبود کیفیت برق مشترکان استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان محقق شده است.

وی از اصلاح و بهینه‌سازی ۲ هزار کیلومتر شبکه و تبدیل سیم فرسوده به کابل با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار داشت: برقرسانی به واحدهای مسکن‌مهر در برازجان و عالیشهر و بوشهر و کنگان و خورموج با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان و همچنین تبدیل شبکه ۱۱ به ۲۰ کیلوولت در محلات جنوبی بوشهر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان از جمله اقدامات این شرکت است.

حشمتی گفت: احداث ایستگاه‌های فوق توزیع جائینک، شهید ماهینی بوشهر و توسعه ایستگاه‌های گناوه ۳ و برازجان و شبانکاره توسط برق منطقه‌ای با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان نیز جزو پروژه‌های بزرگ استان در یکسال اخیر است که امیدوارم این روند تداوم یابد.

کد خبر: ۲۲۵٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha