۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
صنعت ساختمان منجر به اشتغال پایدار و رونق اقتصادی می شود
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

صنعت ساختمان منجر به اشتغال پایدار و رونق اقتصادی می شود

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از ساختمان سازی به عنوان صنعتی با اشتغال پایدار یادکرد و گفت: صنعت ساختمان بسیاری اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را برای اقتصاد کشور به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار بازار مهدی ملک عصر سه شنبه در آیین افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان از ساختمان سازی را صنعتی با اشتغال پایدار دانست و اظهارکرد: صنعت ساختمان بسیاری اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را برای اقتصاد کشور به همراه دارد.
طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان یکی از مهمترین طرح های عمرانی دولت دانست و اضافه کرد: دولت سیزدهم با تمام کمبودها و کاستی ها به صورت جدی این مقوله را دنبال می کند.
ملک با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در ۳۵ شهر استان اجرا شده، افزود: نزدیک به ۹۷ هزار گلستانی در این طرح ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد: تامین زمین برای حدود ۲۰ هزار نفر انجام شده که در این راستا بیش از چهار هزار واحد در دست احداث است ضمن اینکه زمین چهار هزار واحد دیگر هم با سفر دوم رییس جمهور به گلستان کلنگ زنی خواهد شد.
او اضافه کرد: سه هزار واحد مسکن مهر که پیش از این ساخت آن متوقف شده بود در دولت جدید عملیات اجرایی آن از سرگرفته شد که به محض تکمیل آن به خریداران واگذار می شود.
کد خبر: ۲۲۵٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha