۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
فروش محصولات شرکت «آق پروفیل» به فعالان ساختمانی در ۲۷ استان کشور
مدیر شرکت آق پروفیل مطرح کرد:

فروش محصولات شرکت «آق پروفیل» به فعالان ساختمانی در ۲۷ استان کشور

گرگان- شرکت «آق پروفیل» تولید کننده پروفیل و درب و پنجره UPVC محصولات و خدمات خود را در ۲۷ استان کشور به فعالان صنعت ساختمان ارائه می دهد.

به گزارش بازار، شرکت «آق پروفایل» با نام تجاری آک پروفیل، به عنوان یکی از شرکت های معتبر و قدیمی صنعت ساختمان در زمینه تولید، فروش و صادرات پروفیل و درب و پنجره UPVC، به صورت گسترده در سراسر کشور فعالیت دارد.

این شرکت با مدیریت «رامین صحنه» در شهرک صنعتی آق قلا استان گلستان قرار دارد و با بیش از یک دهه تجربه اجرایی، محصولات خود را در ۲۷ استان کشور به فعالان صنعت ساختمان و بازرگانی ارائه می دهد.

مدیر شرکت «آک پروفیل» در رابطه با فعالیت های شرکت در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: محصولات این شرکت شامل انواع پروفیل های upvc، در و پنجره، شیشه و درهای چوبی است که خوش بختانه با توجه به کیفیت و قیمت مناسب، توانسته در بازار پر رقابت صنعت ساختمان، جای خوبی بین رقبا باز کند.

رامین صحنه با بیان این که تولیدات پروفیل UPVC این شرکت به ۲۷ استان کشور ارسال می شود، افزود: شرکت در استان های تهران، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، کردستان و فارس دارای نمایندگی انحصاری است.

وی ادامه داد: همچنین در استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، یزد، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، قم، مرکزی، همدان، کرمانشاه، زنجان، گیلان، ایلام و اردبیل به صورت مستقیم با مشتری های خرد فعالیت فروش پروفیل خام انجام می شود.

مدیر شرکت آق پروفیل با این که ارائه خدمات پس از فروش و نظارت بر تمام مراحل تولید محصولات با حساسیت بالایی توسط «آک پروفیل» پیگیری می شود، افزود: با توجه به فعالیت گسترده در استان ها، اکنون حدود ۵۰۰ نفر در سراسر کشور برای فروش و تولیدات مرتبط با پروفیل UPVC با شرکت ما همکاری دارند.

صحنه تصریح کرد: علاوه بر این، شرکت آک پروفیل با رعایت استانداردهای بین المللی و استفاده از مواد اولیه با کیفیت برتر، توانسته محصولاتی را به بازار عرضه کند که در طول عمر مفید خود، از پایداری، مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردارند؛ بنابراین، استفاده از محصولات شرکت ما در ساخت و سازها و صنعت ساختمان، به عنوان یک راه حل پایدار و هوشمندانه، می تواند موجب بهبود کیفیت و افزایش عمر مفید ساختمان ها شود.

شایان ذکر است، شرکت «آک پروفیل» با داشتن تیمی مجرب و متعهد توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند و به یکی از برندهای محبوب و ماندگار شرکت های صنعت ساختمان در کشور تبدیل شود.

با توجه به فعالیت شرکت در ۲۷ استان کشور، مشتریان می توانند با سهولت و راحتی به محصولات این شرکت دسترسی داشته باشند و از بهترین کیفیت و قیمت مناسب برخوردار شوند. اطلاعات بیشتر تمام محصولات و نحوه دسترسی به نمایندگان استانی در سایت شرکت به آدرس aghprofile.ir فراهم شده است.

کد خبر: ۲۲۵٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha