۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
صندوق های بازنشستگی در حوزه نفت و پتروشیمی سرمایه گذاری کنند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با بازار:

صندوق های بازنشستگی در حوزه نفت و پتروشیمی سرمایه گذاری کنند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: صندوق های بازنشستگی سالهاست که دچار مشکل بوده و بحران های جدی دارند و قطعا باید به انحای مختلف به این صندوق ها کمک شود.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به توجه برنامه هفتم توسعه به همسان سازی حقوق بازنشستگان بیان کرد: دولت های گذشته در انتهای عمر کاری خود به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان پرداختند.

وی با بیان اینکه مجلس به جد پیگیر موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان است، تصریح کرد: قطعا همسان سازی بازنشستگان برای ما مسئله ای مهم است و تلاش می کنیم این مسئله در برنامه هفتم توسعه به صورت جدی مدنظر قرار گیرد.

محبی نجم آبادی در ادامه با اشاره به مقوله ورشکستگی صندوق های بازنشستگی و توجه به این مسئله در برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: صندوق های بازنشستگی سالهاست که دچار مشکل بوده و بحران های جدی دارند و قطعا باید به انحای مختلف به این صندوق ها کمک شود.

وی با بیان اینکه از هم اکنون باید مسیر انحرافی صندوق های بازنشستگی را اصلاح کنیم، تاکید کرد: باید صندوق های بازنشستگی سود دهی لازم را داشته باشند. همچنین باید شرایطی ایجاد شود که صندوق ها بتوانند به بازنشستگان کمک کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: یکی از راه هایی که صندوق ها می تواند به بازنشستگان کمک کند، سرمایه گذاری انها در حوزه نفت و پتروشیمی ها و جاهایی است که با فرآوری بتوانیم ارزش افزوده بیشتری ایجاد کنیم تا گذشته فعالیت های صندوق جبران شود.

کد خبر: ۲۲۵٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha