۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۱
زیرساخت‌های کسب وکارهای مجازی تقویت شوند
رئیس مرکز نوآوری شرکت پست در گفتگو با بازار؛

زیرساخت‌های کسب وکارهای مجازی تقویت شوند

ساری- قادری، رئیس مرکز نوآوری شرکت پست با بیان این که زیرساخت های کسب وکارهای مجازی نیازمند تقویت است، گفت: تجارت الکترونیک رسالت اصلی محسوب می‌شود.

محمدرضا قادری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به کسب و کار مجازی اظهار داشت: اقتصاد امروز وابسته به فعالیت کسب و کار مجازی است و این کسب و کار می تواند به راحتی فرصتی را در اختیار دور افتاده ترین نقطه ها قرار دهد تا از محروم ترین نقاط هم خرید و فروش صورت گیرد.

وی افزود: یک رکن در کسب وکارهای مجازی بحث ارتباطات است که در دولت های قبلی شکل گرفته و در دولت فعلی نیز با قدرت در حال تقویت بوده و مسئله بعدی خدمات بانکی است که به صورت الکترونیکی می توان انجام داد و رکن سوم نیز خدمات پستی است تا کالا به دست صاحب آن برسد.

قادری با انتقاد از نبود زیرساخت‌های مورد نیاز بازار و کسب وکار مجازی، گفت: رسالت اصلی ما امروز کمک به تجارت الکترونیکی است و امکانات و زیرساخت ها خیلی با بازار کار انطباق ندارد و مسائل و مشکلاتی نیز وجود دارد، این در صورتی که حجم تقاضا بالا رفته است.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست با اظهار این که تاکنون ۱۱۷ شرکت عضو مرکز نوآوری شدند، گفت:با راه اندازی این مرکز بازار تضمین و تایید می شود مشکلات موجود در بازار حل خواهد شد زیرا استفاده از این خدمات هوشمند یک برد - برد برای طرفین در اجرای بهتر روند کاری محسوب می شود.

کد خبر: ۲۲۵٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha