۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
زمین برای ساخت هزار واحد مسکونی در شهرستان ابهر در مرحله تامین است
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

زمین برای ساخت هزار واحد مسکونی در شهرستان ابهر در مرحله تامین است

زنجان-اسماعیلی،مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: زمین برای ساخت هزار واحد مسکونی در شهرستان ابهر در مرحله تامین است و یک هزار نفر هم در انتظار تامین زمین هستند.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه جلسه بررسی تامین زمین پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای شهرستان خدابنده با برنامه برگزار می شود، گفت: خوشبختانه زمین مورد نظر در شهرهای گرماب و زرین رود تامین شده است.

وی اظهار داشت: کارگروه تسهیل زمین در شهرهای با جمعیت زیر۵۰ هزار نفر به صورت هفتگی در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه روند اجرای پروژه ها در این شهرها به بنیاد مسکن واگذار می شود،گفت: بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ نفر درشهرستان ابهر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و ۴۰۰ نفر مشمول طرح نهضت ملی مسکن هستند.

اسماعیلی تاکید کرد: ۲۸۲ واحد مسکونی بیش از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زمین ۴۱۰ واحد مسکونی تامین شده و پیمانکار هم مشخص و در حال آماده سازی زمین است.

وی افزود: خوشبختانه زمین برای ساخت هزار واحد مسکونی در شهرستان ابهر در مرحله تامین است و همچنین یک هزار نفر هم در انتظار تامین زمین هستند.

کد خبر: ۲۲۵٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha