۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
تنش آبی ۱۸۵ روستا در استان زنجان رفع شده است
مشاور وزیر نیرو و رئیس قرارگاه جهاد آبرسانی کشور :

تنش آبی ۱۸۵ روستا در استان زنجان رفع شده است

زنجان-مشاور وزیر نیرو و رئیس قرارگاه جهاد آبرسانی کشور،گفت: طی دو سال اخیر تنش آبی ۱۸۵ روستا در استان زنجان رفع و در مجموع ۳۶۸ کیلومتر خطوط انتقال آب احداث شده و توسعه یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، میثم جعفرزاده عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح های آبرسانی به شهرستان خدابنده در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه کار آبرسانی به ۵۷ روستا در استان زنجان در قالب مرحله نخست جهاد آبرسانی آغاز شده بود،گفت: این طرح با اعتبار ۶۸۰ میلیارد ریال، ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار کرد: با اجرا و تکمیل طرح های جهاد آبرسانی در استان زنجان، میزان بهره مندی از آب آشامیدنی سالم در این استان به ۸۴ درصد می رسد.

مشاور وزیر نیرو و رئیس قرارگاه جهاد آبرسانی کشور ،با بیان اینکه ۱۵۷ روستا در استان زنجان در چارچوب قرارداد دوم محرومیت زدایی آبرسانی می شود،گفت: از این تعداد حدود ۷۰ روستا در شهرستان خدابنده قرار دارد.

جعفرزاده تاکید کرد: طی دو سال اخیر تنش آبی ۱۸۵ روستا در استان زنجان رفع شده است و در مجموع ۳۶۸ کیلومتر خطوط انتقال آب احداث شده و توسعه یافته است.

وی یادآور شد: با توجه به پیشرو بودن استان زنجان در اجرای طرح های جهاد آبرسانی، اتمام فاز نخست این طرح در کشور، در سفر رئیس جمهور به استان زنجان اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۲۲۵٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha