۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
اتمام بررسی طرح دوفوریتی اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد

اتمام بررسی طرح دوفوریتی اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از اتمام بررسی طرح دوفوریتی اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در این کمیسیون و ارسال گزارش آن به صحن مجلس خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسن لطفی، در تشریح جزییات دستورکار (یکشنبه ۲۱ خردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست جزییات طرح دوفوریتی اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسید و گزارش آن جهت بررسی به صحن علنی ارسال شد.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رفع ایرادات ماده(۱)لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار از دیگر موضوعاتی بود که در دستورکار نشست امروز کمیسیون قرار داشت و در نهایت این ماده و ۴ تبصره آن اصلاح شده و گزارش آن جهت بررسی در صحن علنی ارسال می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: بررسی گزارش نظارت بر عملکرد سازمان تامین اجتماعی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و قرار بر این شد برای بررسی در صحن علنی ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونانش و نمایندگانی از سایر دستگاه‌های مربوطه و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

کد خبر: ۲۲۵٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha