۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
نحوه توزیع قیر و ماشین آلات عمرانی شهرها و روستا بررسی شد
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

نحوه توزیع قیر و ماشین آلات عمرانی شهرها و روستا بررسی شد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز گزارش رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌ها در خصوص نحوه توزیع قیر و ماشین آلات عمرانی و آتش‌نشانی و... به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالجلال ایری، در تشریح نشست امروز ( ۲۱ خرداد ماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفـت: در این نشست گزارش رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌ها در خصوص نحوه توزیع قیر و ماشین آلات عمرانی و آتش‌نشانی و... به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم کردکوی، بندر ترکمن و بندرگز و گمیشان در مجلس ادامه داد: در ادامه جلسه مسائل مربوط توسعه یکپارچه روستایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی و...و نیز توانمندسازی مردم در این مناطق مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز هرکدام به بیان نقطه نظرات خود برای رفع مشکلات و موانع پیش رو پرداخته و پیشنهاداتی را برای بهبود عملکرد این مجموعه ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: دستور کار دیگر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بررسی ماده ۸ طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی که درباره فرآیند نرخ گذاری اجاره بهای مسکن بود که از صحن به کمیسیون ارجاع شده بود، این ماده پس از بررسی و اصلاح مجددا به صحن ارسال می شود.

کد خبر: ۲۲۵٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha