۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
۱۰ هزار تن گاز مایع صادراتی روی میز عرضه

۱۰ هزار تن گاز مایع صادراتی روی میز عرضه

بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه بیش از ۳۵هزار و ۸۵۵ تن انواع فرآورده هیدروکربوری است که از این میزان ۱۰ هزار تن آن به «گاز مایع» شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رینگ بین‌الملل اختصاص دارد.

به گزارش بازار به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، حجم مجموع عرضه‌های رینگ بین‌الملل در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ معادل ۲۴ هزار و ۱۵۰ تن است. ۱۰ هزار تن «ته‌مانده تصفیه‌شده واحد RCD» پالایش نفت امام خمینی شازند، سه هزار تن «رافینت۲ عمده» پتروشیمی شیمی‌بافت، یک‌هزار تن «رافینت» پتروشیمی بیستون و ۱۵۰ تن «برش هیدروکربن حاصل از ضایعات پتروشیمی عاری از هرگونه فرآورده یارانه‌ای» پتروشیمی بیستون است.

امروز بیش از ۱۱ هزار و ۷۰۵ تن فرآورده هیدروکربوری نیز در رینگ داخلی بورس انرژی ایران عرضه شده‌است که از این میزان پنج هزار تن آن به آیزوریسایکل پالایش نفت اصفهان اختصاص دارد.

«آیزوفید»، «حلال ۴۰۲»، «حلال ۴۱۰»، «حلال ۵۰۲» و «حلال ۵۰۳» پالایش نفت اصفهان و «نرمال هگزان» پالایش نفت شازند از دیگر عرضه‌های رینگ داخلی هستند.

دیروز نیز بیش از ۱۸ هزار و ۳۹۲ تن فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی ایران عرضه شد و از این میزان ۱۶ هزار و ۴۷۰ تن آن معامله شد که ارزشی معادل بیش ۲ هزار و ۲۲۹ میلیارد ریال داشت.

«آیزوریسایکل» و «حلال ۴۰۲» پالایش نفت بندرعباس، «آیزوریسایکل» پالایش نفت تهران، «آیزوریسایکل»، «آیزوفید»، «حلال ۴۰۴» و «نفتای سنگین تصفیه‌نشده» پالایش نفت شیراز، «ته‌مانده برج تقطیر (اتمسفریک)» پالایش نفت کرمانشاه، «حلال ۴۱۰» و «نفتا» پالایش نفت آبادان و «سی‌اس‌او» پالایش نفت شازند از دیگر فرآورده‌های معامله شده رینگ داخلی در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ است.

کد خبر: ۲۲۵٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha