۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
ادامه تولید شوینده ها با قیمت های قبلی؛ درخواستی برای افزایش بها مطرح نکردیم
رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده:

ادامه تولید شوینده ها با قیمت های قبلی؛ درخواستی برای افزایش بها مطرح نکردیم

علم بیگی رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: درخواستی برای افزایش قیمت شوینده ها نداشته ایم.

به گزارش بازار؛ بختیار علم بیگی رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران بیان داشت: اگر چه در ماه های گذشته، تولیدکنندگان محصولات شوینده با مشکلاتی از قبیل تورم شدید اقتصادی و افزایش قیمت مواد اولیه و نهاده های تولید مواجه و حتی در مواردی عرضه محصولات آنها به بازارهای مصرف با زیان دهی همراه بوده است اما درخواستی برای افزایش قیمت شوینده ها نداشته ایم.

وی افزود: با این حال برای حمایت از مصرف کنندگان، تا امروز هیچ گونه اقدامی از سوی انجمن برای ارسال مستندات برای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و درخواست افزایش قیمتی برای محصولات شوینده انجام نشده است.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی، با انتقاد از موارد مطرح شده در برخی رسانه ها مبنی بر درخواست افزایش قیمت محصولات شوینده از سوی انجمن، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ هیچ گونه افزایش قیمتی در مورد محصولات شوینده رخ نداده و به طور طبیعی هرگونه درخواست اصلاح قیمت این محصولات توسط انجمن، از طریق مجاری قانونی صورت می گیرد.

کد خبر: ۲۲۵٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha