۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
وضعیت استمهال وام کشاورزی تعیین تکلیف شود
نماینده مردم اقلید در مجلس:

وضعیت استمهال وام کشاورزی تعیین تکلیف شود

صالحی، نماینده مردم اقلید خواستار تعیین تکلیف وضعیت استمهال وام کشاورزی شد.

به گزارش بازار، مسلم صالحی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۱ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی درخصوص استمهال وام کشاورزی براساس بند (د) تبصره ۱۶ قانون بودجه گفت: موضوع عدم تعیین تکلیف این موضوع باعث قفل شدن سیستم بانک کشاورزی شده و کشاورزان رغبتی برای تسویه حساب ندارند، و امکان اعطای تسهیلات جدید نیز وجود ندارد.

نماینده مردم اقلید در ادامه در تذکر دیگری خطاب به سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: لازم است گندم مورد نیاز کشاورزان تامین شود، به خصوص آنهایی که در مرداد و شهریورماه برداشت دارند تا مانند سال گذشته مطالبات آنها در مهرماه وصول نشود که باعث ایجاد نارضایتی شود.

وی در پایان نسبت به کمبود آب در کشور نیز ابراز نگرانی کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

کد خبر: ۲۲۵٬۳۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محسن IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      0 0
      با سلام و احترام اینجانب از تسهیلات بانک کشاورزی با سر رسید 1401 استفاده کردم ، اله رقم اینکه همه جا صحبت از بخشودگی سود و امهال وام های بین سال های 1394 تا 1402 هست ولی وقتی به بانک مراجعه می کنم میگن باید اصل وام ، سود ، دیرکرد و جریمه را یکجا پرداخت کنید . من کشاورز وقتی به علت خشکسالی تمام دارای ام را از دست دادم از کجا این مبلغ را باید تامیین کنم . خواهشمندم یه فکری واسه کشاورز و دامداران زحمت کش ایرانمان بکنید . سپاسگزارم