۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
قطب تولیدات صنایع دستی در مازندران راه اندازی شود
معاون گروه سرمایه گذاری انتخاب مفید در گفتگو با بازار:

قطب تولیدات صنایع دستی در مازندران راه اندازی شود

ساری- معاون گروه سرمایه گذاری انتخاب مفید با بیان این که ایران سومین بازار آنلاین دنیا را داراست، بر لزوم راه اندازی قطب تولیدات صنایع دستی در استان مازندران تاکید کرد.

محمد افخم والا در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که ایران سومین بازار آنلاین دنیا را از لحاظ اقلام مختلف بالا از آن خود کرده است، بر اقتصادی کردن تولیدات صنایع‌دستی و تعدد اقلام تاکید کرد.

معاون گروه سرمایه گذاری انتخاب مفید با تاکید بر اینکه اقتصادی کردن برای صادرات صنایع‌دستی باید در یک مکان جمع آوری شود، افزود: تمام محصولات هنرمندان باید از مواد اولیه طبیعی تولید شود.

افخم والا خاطرنشان کرد: برای اقتصادی کردن صنایع‌دستی، بازارهای عمده فروشی و صادرات به کشورهای اروپایی، روسیه و حاشیه دریای خزر باید راه اندازی شود و برای زنده نگه داشتن صنایع‌دستی کشور و استان مازندران و پایداری این تولیدات به این بازارها نیاز داریم.

معاون گروه سرمایه گذاری انتخاب مفید به راه اندازی هاب تولیدات صنایع دستی در مازندران اشاره کرد و گفت: مشابه تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی مازندران در جنوب شرق آسیا وجود دارد که باید برای دستیابی و ورود به بازار هدف تلاش شود.

کد خبر: ۲۲۵٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha