۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
انبارهای بنادر مازندران همه چیز برای خرابی محموله‌ها دارد
رئیس خانه صمت مازندران در گفتگو با بازار:

انبارهای بنادر مازندران همه چیز برای خرابی محموله‌ها دارد

ساری- رضوی، رئیس خانه صمت مازندران با اشاره به دپوی محموله‌های فاسد در بنادر استان گفت: در انبارهای بنادر مازندران همه چیز از جمله پرنده و مارمولک هست که منجر به فاسدشدن محموله‌ها می‌شود.

سید مجتبی رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به دپوی نهاده ها و محموله های فاسد در بنادر استان که مایه انتقاد رئیس قوه قضائیه شده است، افزود: نهاده های با کیفیتی که در کشور مبدا تاییدیه و تضمین کیفیت از بهترین آرمایشگاه های تخصصی دریافت می کنند بعد از پهلو گیری کشتی در بنادر استان، ماه ها می ماند و فاسد می شود.

وی اظهار داشت: شرکت ها نمونه ای که هنوز تخلیه نشده را در اختیار نهادهای نظارتی و بهداشتی می گذارند و تا زمان دریافت جواب آزمایشگاه، بار کشتی، تخلیه و در انبار بنادر دپو می شود که در این انبارها همه چیز از پرنده تا مارمولک پیدا می شود و این نهاده با کیفیت را خراب می‌کند.

وی ادامه داد: نهادهای نظارتیِ بهداشتی هیچ ابزار مستقری در بنادر ندارند و نمونه های دریافتی را به آزمایشگاه های بیرون برون سپاری می کنند.

رضوی یادآور شد: ما طرحی داریم که نهاده از کشتی تخلیه و مستقیما به دست مصرف کننده می رسد و جلوی افت کیفیت آن را می گیرد و تقاضا داریم مسئولان استان از آن حمایت کنند.

به گزارش بازار، در حال حاضر سه هزار و ۵۰۰ تن ذرت در بندر نوشهر و دو هزار و ۹۰۰ تن در بندر امیرآباد به دلیل ماندگاری بالا، فاسد شدند.

کد خبر: ۲۲۵٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha