۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
درگاه های آنلاین ثبت خرابی تلفن ثابت در مخابرات منطقه کردستان افزایش یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

درگاه های آنلاین ثبت خرابی تلفن ثابت در مخابرات منطقه کردستان افزایش یافت

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای خدمت رسانی بهتر به مشترکان این استان، گفت: درگاه های آنلاین ثبت خرابی تلفن ثابت در منطقه افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اعلام این خبر افزود : علاوه بر سامانه ۲۰۱۱۷ روش های جدید و آنلاین دیگری در راستای ثبت خرابی تلفن ثابت به صورت شبانه روزی آماده اعلام و ثبت خرابی تلفن ثابت برای مشتریان است .

وی با تشریح روش های ثبت خرابی تلفن ثابت، اظهار داشت: پاسخگویی به مشکلات مشتریان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ به صورت مکانیزه در استان فعال است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: در همین راستا مشتریان در طول شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفن ۲۰۱۱۷، آدرس اینترنتی www.tci.ir و ورود به بخش مخابرات من و یا کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه به سیستم اعلام کنند.

وی گفت: هر مشترک قبل از تماس با شماره ۲۰۱۱۷ برای اعلام خرابی تلفن و یا سایر روش های اعلامی و جدید ثبت خرابی، باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند تا رسیدگی به فرایند رفع خرابی در اسرع وقت انجام گیرد .

حکمت یادآور شد: تلاش مخابرات منطقه کردستان تسهیل خدمت رسانی به مردم در تمامی بخش هاست و در همین راستا تلاش می کنیم که از ظرفیت های ایجاد شده به شکل بهتری بهره برداری کنیم.

کد خبر: ۲۲۵٬۱۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha