۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
فنی و حرفه ای گلستان آمادگی برگزاری دوره های آموزشی برای متقاضیان کار در صنعت مبل را دارد
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان:

فنی و حرفه ای گلستان آمادگی برگزاری دوره های آموزشی برای متقاضیان کار در صنعت مبل را دارد

گرگان- کرایلو، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: این اداره کل آمادگی برگزاری دوره های آموزشی برای متقاضیان کار در صنعت مبل را دارد.

حمزه کرایلو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای کارگاه های مبلی در استان مرکز محیط واقعی با هدف آموزش نیروی کار برگزار می شود، اظهار کرد: در مراکز محیط واقعی کار، پرسنل واحدهای تولیدی در محل کارشان آموزش می بینند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در توضیح آموزش نیروی افراد جویای کار، گفت: در حال حاضر این اداره در بخش صنایع چوب آموزش هایی در بخش منبتکاری و تکنیک های تزئینی روی مبل در مراکز آموزش علی آباد و گرگان آموزش دارد که جوانان متقاضی می توانند از این فضا برای اشتغال در صنعت مبل بهره ببرند.

وی آموزش دوخت پارچه مبلی را از دیگر اقدامان این اداره کل برای تربیت نیروی کار دانست و اضافه کرد: اولویت اصلی فنی و حرفه ای گسترش مراکز آموزشی در محیط کار است؛ یعنی کارگاه آموزشی را در واحد تولیدی مستقر می کنیم تا افراد در مجموعه کارگاهی، آموزش ببینند.

کرایلو  در خاتمه یادآور شد: فنی و حرفه ای از طریق مراکز آق قلا این آمادگی را دارد در صورت نیاز متقاضیان به آموزش برای کار در صنعت مبل، دوره های مختلف را برگزار کند.

کد خبر: ۲۲۵٬۱۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha