۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
یک هزار و ۲۸۶ زنجانی متقاضی طرح جوانی جمعیت در مسکن ملی هستند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

یک هزار و ۲۸۶ زنجانی متقاضی طرح جوانی جمعیت در مسکن ملی هستند

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، تعداد متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در استان را یک هزار و ۲۸۶ نفر اعلام کرد و  گفت: به زودی زمین‌های مورد نیاز واگذار می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، اصغر اسماعیلی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای قانون جوانی جمعیت برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد و در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت وظایفی برای راه و شهرسازی تعریف شده است، گفت: خوشبختانه به زودی زمینهای مورد نیاز قانون جوانی جمعیت برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان واگذار خواهد شد.

وی اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۳۲۴ نفر متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۹۴۶ نفر در شهرستان زنجان ثبت نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، تعداد متقاضیان واجد شرایط در استان را یک هزار و ۲۸۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۹۱۹ نفر واجد شرایط در شهرستان زنجان هستند.

اسماعیلی تعداد متقاضیان رد درخواست شده را ۹ نفر اعلام کرد و افزود: در شهرستان زنجان برای ۵۹۴ متقاضی پرونده تشکیل شده است و تعداد متقاضیان تایید نهایی شده ۴۵۹ نفر بود و این تعداد متقاضی تایید شده متعلق به شهرستان زنجان است.

وی گفت: در این قانون برای متقاضیان مسکن سه فرزند به بالا، فرم (ج) قرمز به استناد قانون و برای فرزند سوم به بالا نادیده گرفته می‌شود و می‌توانند از امتیاز خانه دار شدن دوباره استفاده کنند.

کد خبر: ۲۲۵٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha