۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
ضرورت تامین سرمایه در گردش واحدهای تولید چرم تبریز
رئیس جمهور تاکید کرد؛

ضرورت تامین سرمایه در گردش واحدهای تولید چرم تبریز

تبریز- رئیس جمهور صنعت چرم را صنعتی ارز آور و اشتغال زا عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت تامین نیازهای توسعه صنعت چرم در تبریز گفت: تامین سرمایه در گردش واحدهای تولید چرم آذربایجان شرقی ضروری است.

به گزارش خبرنگار بازار، رئیس جمهور صبح امروز پنج شنبه ضمن بازدید از شهرک صنعتی چرمشهر تبریز دستگاه های مسئول را به تامین نیازهای توسعه صنعت چرم بارعایت ملاحظات محیط زیستی مکلف کرد.

سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از این شهرک صنعتی دقایقی نیز با کارگران شاغل در آن به صورت صمیمی و بی واسطه به گفتگو پرداخت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

همچنین در بخش پایانی بازدید رئیس جمهور از شهرک صنعتی چرمشهر نشستی با حضور جمعی از مدیران واحدهای تولیدی این شهرک برگزار و مسائل و مشکلات صنعت چرم استان مورد بررسی قرار گرفت .

رئیس جمهور در سخنان کوتاهی در این نشست ، صنعت چرم را صنعتی ارز آور و اشتغال زا عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت تامین نیازهای توسعه صنعت چرم در این استان، دستگاههای مسئول را به «تامین سرمایه در گردش»، ساخت شهرک صنعتی جدید «نوسازی ماشین آلات و تجهیزات» این صنعت و همچنین «توجه ویژه به مسائل زیست محیطی»، رفع آلایندگی های تولید و حفظ سلامت مردم مکلف کرد.

شهرک صنعتی چرمشهر تبریز در نزدیکی روستای مایان واقع در ۱۰ کیلومتری شمال غربی تبریز قرار دارد که حدوداً ۳۰۰ کارخانه‌ی چرم‌سازی در آن فعال هستند.

کد خبر: ۲۲۴٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha