۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
احداث واحد تولیدی یک میلیون قطعه ای مرغ گوشتی در البرز
سرپرست معاونت هماهنگی استانداری البرز خبر داد؛

احداث واحد تولیدی یک میلیون قطعه ای مرغ گوشتی در البرز

کرج- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از بررسی و حمایت از طرح احداث مزرعه یک میلیون قطعه ای گوشت مرغ در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، سیف اله اسداللهی در جلسه بررسی طرح احداث فارم یک میلیون قطعه ای مرغ گوشتی استان که با حضور مدیران جهاد و بانک کشاورزی در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: میزان تولیدات فعلی پاسخگوی نیاز استان نیست بطوری که در حال حاضر تامین مرغ مورد نیاز استان از طریق سایر استانها تامین می شود.

اسداللهی افزود: استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی و با توجه به نزدیکی به پایتخت و استقرار در محور مواصلاتی استانهای مختلف، پذیرایی تعداد قابل توجهی مسافر بویژه در ایام تعطیلات و پایان هفته ها است که موجب تفاضای بیشتر مردم می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر اینکه استان البرز نیازمند سرمایه گذاری در حوزه تولید انواع محصولات پروتئینی است، خاطر نشان کرد: احداث این واحد بزرگ می تواند حجم تولید استان را دوبرابر کرده و تا حدودی تقاضای بازار را پوشش دهد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد با فاز بندی پروژه به چهار قسمت ۲۵۰ هزار قطعه ای و تامین سهم ۲۰ درصدی توسط سرمایه گذار، بانک کشاورزی استان نیز با نگاه ویژه تسهیلات مورد نیاز را تامین کند.

کد خبر: ۲۲۴٬۹۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      0 0
      این طرح جز شکست هیچی نداره مگه دولت بهش ارز مجانی بده