۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
صید سالانه ۳۱۵ هزار تن آبزی در هرمزگان
رئیس شیلات ایران خبر داد؛

صید سالانه ۳۱۵ هزار تن آبزی در هرمزگان

بندرعباس_ رئیس شیلات ایران گفت: هرمزگان با بهره مندی افزون بر ۳۵ هزار صیاد و بیش از چهار هزار و ۵۰۰ فروند شناور صیادی، سالانه بیش از ۳۱۵ هزار تن صید انواع آبزیان را به خود اختصاص داده است‌.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، سید حسین حسینی در بازدید از مرکز تخلیه صید جاسک کهنه با اشاره به اهمیت مراکز تخلیه صید و بنادر صیادی در تسهیل خدمات رسانی به جامعه صیادی و فعالیت های صیادی افزود: استان هرمزگان با بهره مندی از ۱۹ بندر صیادی، ۲۲ موج شکن صیادی و افزون بر ۴۰ مرکز تخلیه صید نقش مهم و بسزایی در صید و صیادی کشور دارد.

وی نگاه ویژه شیلات در توسعه فعالیت های صید و صیادی و آبزی پروری در شهرستان جاسک را در دستورکار شیلات قرار داد و بیان کرد: امید است با نگاه ملی و حمایت های همه جانبه، شاهد رشد و توسعه شیلات در این منطقه مهم و در پی رشد تولید، اشتغال زایی و رونق اتقتصادی را در این شهرستان شاهد باشیم‌.

اشتغال یک هزار و ۱۶۰ نفر در جاسک به صید و صیادی

مدیرکل شیلات هرمزگان نیز تعداد شناورهای صیادی مرکز تخلیه صید جاسک کهنه، جاسک مرکزی و نگر را افزون بر ۲۰۰ فروند عنوان کرد و گفت: در این منطقه افزون بر یک‌هزار و ۱۶۰ نفر مشغول به صید و صیادی هستند.
مسعود بارانی تصریح کرد: امید داریم با دستورات رئیس سازمان شیلات ایران و حمایت های ایشان بتوانیم در این منطقه خدمات خوبی را برای خدمت رسانی به جامعه صیادی رقم بزنیم.

کد خبر: ۲۲۴٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha