۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶
وجود ۱۸۰ واحد صنایع تبدیلی کشاورزی فعال در استان زنجان
رئیس جهاد کشاورزی زنجان خبر داد:

وجود ۱۸۰ واحد صنایع تبدیلی کشاورزی فعال در استان زنجان

زنجان- حسنی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان از وجود ۱۸۰ واحد صنایع تبدیلی کشاورزی فعال در استان خبر داد و گفت: ظرفیت این واحدهای صنعتی تولید یک میلیون و ۱۲۹ هزار تن محصول است.

روح الله حسنی در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود ۱۸۰ واحد صنایع تبدیلی کشاورزی فعال در استان زنجان خبر داد و گفت: ظرفیت این واحدهای صنایع تبدیلی یک میلیون و ۱۲۹ هزار تن و میزان جذب ماده خام، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن است.

وی با بیان اینکه مجموع سرمایه گذاری ها انجام شده در این واحدها، حدود هزار میلیارد تومان است،ابراز کرد: برای ۲ هزار و ۸۲ نفر در استان شغل ایجاد کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با بیان اینکه مجوز ساخت ۴۳۹ واحد صنایع تبدیلی جدید با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در نقاط مختلف استان زنجان صادر شده است،گفت: راه اندازی واحدهای صنایع تبدیلی در استان زنجان باجدیت دنبال می شود.

حسنی تاکید کرد: استان ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف محصولات باغی و زارعی دارد که در صورت راه اندازی این واحدها، ارزش افزوده خوبی برای استان در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جهت‌گیری توسعه صنایع تبدیلی در استان بر اجرای طرح های بزرگ مقیاس متمرکز است، افزود: جذب چند سرمایه‌گذار برای تولید رب گوجه فرنگی، فرآوری سیب زمینی و تولید مواد غذایی در مناطق مختلف استان عملیاتی شده است و با بهره برداری از واحدهای در دست ساخت، میزان جذب مواد خام کشاورزی مثل گوجه فرنگی و سیب زمینی در استان افزایش می‌یابد و از هدر رفت محصولات جلوگیری می شود.

کد خبر: ۲۲۴٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha