۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
کلان پروژه آزادراه غرب مازندران ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه دارد
عضو مجمع نمایندگان مازندران در گفتگو با بازار؛

کلان پروژه آزادراه غرب مازندران ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه دارد

تنکابن- حسینی، عضو مجمع نمایندگان مازندران هزینه اجرای کلان پروژه آزادراه چالوس - رامسر را ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

سید شمس الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به گره کور ترافیکی غرب مازندران با توجه به حضور انبوه گردشگران در این منطقه، خاطرنشان کرد: آزاد راه چالوس به رامسر یکی از بزرگترین و مهم‌ترین پروژه‌های است که مصوبه ماده ۲۳ آن اخذ شده و در هیئت دولت به تصویب رسیده است.

وی میزان برآورد هزینه این پروژه ۹۱ کیلومتری را یکصد هزار میلیارد تومان اعلام کرد و درباره پروژه راه تنکابن به الموت نیز گفت: دوسال پیش مردم روستای یوج تجمع کرده و نگران رانش روستا در این مسیر بودند زیرا پروژه رها شده بود اما یکسال از آن موقع گذشته و اکنون حدود یک کیلومتر از تونل این مسیر انجام شده و عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

وی از به پایان رسیدن عملیات گازرسانی به روستاهای بالادست دهستان سه هزار تنکابن و جواهرده رامسر در آینده نزدیک خبر داد و درباره تأمین آب شرب و کاهش تنش آبی در منطقه نیز گفت: پیگیر بهره برداری از ۸ درصد آب رودخانه چشمه کیله در قالب پروژه آبرسانی هستیم و با اجرای آن مشکل آبی منطقه حل می‌شود.

وی همچنین از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی ساختمان بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی تنکابن نیز سخن گفت و افزود: در آینده‌ی بسیار نزدیک این بیمارستان به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر: ۲۲۴٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha