۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
انتظار اصلاح تا  محدوده ۲۰ تا ۲۲ هزار دلار
تحلیل تکنیکال بیت کوین (BTC)

انتظار اصلاح تا محدوده ۲۰ تا ۲۲ هزار دلار

زینلی کارشناس بازارهای مالی گفت: بیت کوین در صورت از دست دادن محدوده حمایتی ۲۵ هزار دلار به راحتی تا محدوده ۲۲ هزار دلار و ۲۰ هزار دلار اصلاح می‌کند.

سمیه شوریابی؛ بازار: مهدی زینلی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی ضمن اشاره به گزارش قبلی که در رابطه با بیت کوین در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ انجام شد، تشریح کرد: در گزارش قبل گفته شد که بیت کوین با توجه با ضعف هایی که دارد از ناحیه ۲۹ و ۳۰ هزار دلار تا محدوده ۲۵ و ۲۶ هزار دلار به راحتی اصلاح می‌کند، اکنون که در محدوده ۲۶ هزار دلار می باشد نزدیک به مقاومت داینامیکی (خط روند نزولی بلند مدت) و میدلاین کانال (خط میانی کانال) صعودی قرار دارد.

انتظار اصلاح تا  محدوده 20 تا 22 هزار دلار

این تحلیلگر بازارهای مالی در ادامه ابراز داشت: حمایت های پیش رو بیت کوین ۲۵ هزار دلار و ۲۰ هزار دلار است که پر حجم ترین ناحیه در ۵۰۰ روز گذاشته می باشد.

زینلی با بیان اینکه بیت کوین در صورت از دست دادن محدوده حمایتی ۲۵ هزار دلار به راحتی تا محدوده ۲۲ هزار دلار و ۲۰ هزار دلار اصلاح می‌کند، اظهار داشت: سهم بازار بیت کوین و یا تسلط بیت کوین بر بازار حدوداً ۴۷٪ از کل بازار است، شاخص قدرت نسبی دلار (DXY INDEX) نیز در محدوده ۱۰۳ می باشد که چنانچه شاخص دلار به سمت بالا حرکت کند قطعاً بیت کوین اصلاح بیشتری را تجربه خواهد کرد.

این کارشناس بازارهای مالی با تأکید بر اینکه افراد عجولانه تصمیم نگیرند کماکان صبر را لازم بر چاشنی کار می داند.

کد خبر: ۲۲۴٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha