۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
 اولویت شرکت گاز، گازرسانی به مناطق محروم است
معاون وزیر نفت در امور گاز:

اولویت شرکت گاز، گازرسانی به مناطق محروم است

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: گازرسانی به مناطق محروم استان آذربایجان غربی و صنایع، در اولویت نخست کاری شرکت ملی گاز ایران در سال جاری قرار گرفته است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در دیدار با محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی که ظهر امروز، چهارشنبه (۱۷ خردادماه) در جریان سفر به استان آذربایجان غربی برگزار شد، با بیان این مطلب و اشاره به گازرسانی به بیش از ۹۸ درصد شهرهای استان و ۸۸ درصد روستاها، اظهار کرد: در نواحی که به تازگی به همت همکاران ما گازرسانی شده، توجه به مقوله فرهنگ مصرف ایمن و بهینه بسیار مهم است و این امر حتماً منجر به رونق اقتصاد منطقه و سطح رفاه شهروندان استان خواهد شد.

وی با بیان این‌که ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه نقش مؤثری در فرآیند گازرسانی به بخش‌های مختلف استان دارد، گفت: اتمام طرح‌های توسعه‌ای گازرسانی در استان آذربایجان غربی در دستور کار شرکت ملی گاز ایران است و در همین راستا، همکاران ما در تلاش هستند که این پروژه هرچه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر نفت در امور گاز با تاکید بر این که بیش از ۳۰ میلیون مشترک عمده و غیرعمده که حدود ۲۷ میلیون مشترک آن در بخش خانگی است، بدون قطعی و به صورت پایدار از نعمت گاز بهره‌مند هستند، گفت: این امر جز با تلاش جهادی همکاران ما در شرکت ملی گاز ایران میسر نمی‌شود.

چگنی با اشاره به این‌که همکاران ما در حال خدمت‌رسانی به مردم در سراسر کشور هستند، اظهار کرد: انتخاب این شغل که سراسر خدمت مستقیم به مردم است، روحیه ایثارگری می‌طلبد و همکاران ما، نگاه و همت بلند خود را با تلاش در امر گازرسانی، برای ساخت آینده کشور نشان دادند و مطمئناً این کار خیر و برکت در این دنیا و اجر اخروی در آخرت را خواهد داشت.

کد خبر: ۲۲۴٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha