۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
۹۷.۶ درصد از از عملیات بازسازی مناطق سیل زده گلستان اجرا شد
معاون استاندار گلستان:

۹۷.۶ درصد از از عملیات بازسازی مناطق سیل زده گلستان اجرا شد

گرگان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: در مجموع ۹۷.۶ درصد از عملیات بازسازی منازل آسیب دیده از سیل اجرایی شده و تلاش ما اتمام عملیات بازسازی و نوسازی تا پایان خرداد است.

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، میرمحمد غراوی، در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از سیل استان با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته در مناطق سیل‌زده استان اظهار کرد: تاکنون در مجموع ۹۷.۶ درصد از عملیات بازسازی منازل آسیب دیده از سیل اجرایی شده و تلاش ما اتمام عملیات بازسازی و نوسازی تا پایان خرداد است.

استاندار گلستان افزود: جشن پایان عملیات بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از سیل با حضور مقامات ملی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در ۳۱ پرونده کشاورزی مغایرت وجود دارد که تلاش داریم هر چه سریعتر رفع شود و در عین حال باقی مانده خسارات بخش کشاورزی را زودتر پرداخت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: طی روزهای اخیر شیوه نامه حمایت از صنایع آسیب دیده از سیل ابلاغ شده و طی هفته آینده برای حمایت از صنایع و گردشگری به بانک ها اعلام می شود.

غراوی تصریح کرد: از آغاز عملیات بازسازی و نوسازی تا به امروز دستگاه های اجرایی و بانک ها همکاری خوبی داشته اند که ماحصل آن رضایت شهروندان بوده است.

کد خبر: ۲۲٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha