۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
برخی شالیزارهای مازندران به دلیل تنش آبی کشت نشد
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با بازار:

برخی شالیزارهای مازندران به دلیل تنش آبی کشت نشد

ساری- زارعی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به این که برخی شالیزارهای استان به دلیل تنش آبی کشت نشدند، گفت: از دولت برای حمایت از این کشاورزان، کمک بلاعوض درخواست شده است.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به بحران آب در استان گفت: از دولت برای کمک به کشاورزانی که مزارع آنها دچار خسارت شده است درخواست کمک بلاعوض کردیم.

وی با اشاره به درخواست کمک بلاعوض برای حمایت از کشاورزانی که اراضی آنها به دلیل تنش آبی زیر کشت نرفته است، گفت: ۴۰۰ هکتار از اراضی روستای حسن آباد میاندورود تحت آسیب جدی و خشکسالی است.

وی از دولت خواست که در شرایط سخت تولید کنندگان را رها نکند و افزود: به همین دلیل برای کشاورزانی که کشت در زمین های آن ها انجام نشد کمک بلاعوض درخواست کردیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: برخی از کشاورزان دچار خسارت شده نیز از بیمه محصولات کشاورزی و تسهیلات کم‌بهره برخوردار خواهند شد زیرا نباید کشاورزانی که برای امنیت غذایی تلاش می کنند در این شرایط سخت رها شوند.

نماینده مردم ساری و میاندورو در مجلس با اشاره به نیمه کاره بودن پل ارتباطی بین ساری و میاندرود، گفت: این طرح از پروژه‌هایی است که از سال ۸۵ ساخت آن آغاز شد و بناست هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد.

کد خبر: ۲۲۴٬۶۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha