۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
درآمد حاصل از مولدسازی صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام می‌شود
استاندار همدان:

درآمد حاصل از مولدسازی صرف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام می‌شود

همدان - استاندار همدان گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام در استان همدان با استفاده از منابع موجود و مولدسازی تکمیل می شود.

به گزارش بازار و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: بزرگترین مأموریت دولت سیزدهم، تعیین تکلیف و تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره در سطح کشور است.

وی گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح شهر و روستاها که به سمبلی برای ناکارآمدی تبدیل شده‌اند، باید با استفاده از منابع موجود و مولدسازی به اتمام برسند.

استاندار همدان افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی، نهادها، شرکت‌ها و بانک‌های دولتی مکلفند املاک مازادشان را در فرآیند مولدسازی هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف کنند.

وی گفت: در سفر ریاست جمهوری به همدان بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت اختصاص یافت که اکنون شاهد افتتاح بعضی از آنها هستیم.

قاسمی‌فرزاد افزود: با اختیاراتی که دولت به استان‌ها واگذار کرده، درآمد حاصل از مولدسازی بعد از تصویب در شورای برنامه‌ریزی استان، برای تکمیل پروژه‌های همان دستگاه و یا سایر دستگاه‌ها اختصاص خواهد یافت.

وی اضافه کرد: باید اطلاعات کامل دستگاه‌ها، شرکت‌ها و بانک‌های دولتی در مهلت مقرر در سایتی که وزارت اقتصاد و دارایی به این منظور طراحی کرده، ثبت شوند و اگر ملکی ثبت نشود به عنوان املاک مازاد تلقی خواهد شد و در کمیته‌ای که در آیین‌نامه مولدسازی مشخص شده، تعیین تکلیف می‌شود.

کد خبر: ۲۲۴٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha