۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
نگاه مثبت بیمه آتیه سازان حافظ به شهرهای آبادان و خرمشهر| راه‌اندازی نمایندگی در اروندکنار
نماینده مردم آبادان در گفتگو با بازار:

نگاه مثبت بیمه آتیه سازان حافظ به شهرهای آبادان و خرمشهر| راه‌اندازی نمایندگی در اروندکنار

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه آتیه سازان حافظ نگاه مثبتی به شهرهای آبادان و خرمشهر دارد و به زودی برنامه‌های ویژه‌ای برای بیمه شدگان در این دو شهر انجام می‌دهد.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز دوشنبه ۱۵ خردادماه از «علی خسروی»، مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ جهت بررسی مشکلات بیمه گران به آبادان دعوت کردم و نشستی با حضور نمایندگان بیمه گران بازنشسته‌های شهرهای آبادان و خرمشهر به صورت چهره به چهره برگزار و این عزیزان و به بیان مشکلات خود پرداختند.

وی با بیان اینکه بیمه آتیه سازان حافظ رسالت بالا دستی دارد، افزود: سرعت در فراگیر شدن خدمات درمانی از اهداف بود که سازمان سلامت کشور و بیمه آتیه سازان حافظ آن را دنبال می‌کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بازنشستگان افرادی هستند که به توسعه کشور کمک کردند و باید از دانش و تجارب این عزیزان به بهترین شکل ممکن استفاده شود، توضیح داد: وقتی محور توسعه، نیروی انسانی باشد باید به بهترین شکل برای آنها برنامه‌ریزی شود.

مولوی عنوان کرد: به روز رسانی پرداخت‌های بیمه گران، پرداخت تنخواه برای طرف‌های قراردادها به منظور انعقاد قراردادهای جدید، راه‌اندازی نمایندگی بیمه آتیه سازان حافظ در شهر اروندکنار و راه‌اندازی بیمه اکمل و سامانه‌های مربوطه از نتایج این نشست مهم است که مقرر شد با قول مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ محقق شود.

کد خبر: ۲۲۴٬۴۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha