۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شده است
معاون بنیاد مسکن:

۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شده است

معاون بنیاد مسکن گفت: تاکنون پنج هزار واحد مسکن در حوزه شهری در طرح نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش بازار، حمیدرضا سهرابی از شناسایی زمین برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی خبر داد و اظهار داشت: برای ساخت ۱۵۰ هزار واحد پروژه تعریف شده و برای زمین ۵۰ هزار واحد باقی‌مانده یا دارای معارض بوده، یا کاربری آن‌ها به تایید نرسیده و یا متقاضی برای این زمین‌ها وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه شهرهای کوچک، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی نهضت ملی است، تصریح کرد: برای ۱۵۰ هزار واحد که متقاضی نیز برای آن‌ها وجود دارد، پروژه تعریف شده که از این تعداد تاکنون ۱۴۰ هزار متقاضی واریز وجه داشتند.

سهرابی با اشاره به اینکه از تعداد افرادی که اقدام به واریز وجه کردند، زمین برای ۱۳۲ هزار نفر تعیین تکلیف شده است، گفت: زمین‌ها یا توسط بنیاد، ساخته می‌شود و یا زمین تحویل متقاضیان داده خواهد شد تا به صورت گروهی و انفرادی اقدام به ساخت مسکن کنند.

معاون مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: ساخت این واحدها با نظارت و پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه از ۱۳۲ هزار واحد که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده، بیش از ۵۵ هزار واحد فونداسیون آن‌ها به پایان رسیده است، گفت: مابقی نیز در حال تکمیل هستند که در مجموع تاکنون پنج هزار مسکن حوزه شهری در ارتباط با نهضت ملی به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

سهرابی با اشاره به تحویل زمین به ۶۷ هزار واحد متقاضی برای ساخت مسکن، اظهار داشت: از این تعداد ۲۰ هزار واحد به صورت یک طبقه در حال ساخت می‌باشند.

کد خبر: ۲۲۴٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha