۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
ساماندهی بازار مسکن در گروی حل مشکلات اقتصاد کلان
نماینده مردم تهران در مجلس مطرح کرد

ساماندهی بازار مسکن در گروی حل مشکلات اقتصاد کلان

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: برای حل معضلات بازار مسکن و باز کردن گره کور اجاره بها ابتدا باید مشکلات اصلی اقتصاد کلان کشور نظیر نقدینگی و تورم را حل کنیم.

به گزارش بازار، سیدمصطفی آقامیرسلیم، با اشاره به وضعیت نامناسب بازار مسکن و افزایش اجاره بها، گفت: برای حل معضلات بازار مسکن و باز کردن گره کور اجاره بها ابتدا باید مشکلات اصلی اقتصاد کلان کشور را حل کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسکن به محلی برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است؛ افزود: بسیاری از مردم به منظور حفظ ارزش پول خود، اقدام به سرمایه گذاری در ملک و زمین می‌کنند و همین امر موجب افزایش قیمت مسکن و اجاره می‌شود.

مردم از گرانی‌های موجود ناراضی هستند
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنابر این راه اصلی کنترل بازار مسکن، حل مشکلات مربوط به اقتصاد کلان بوده و سایر طرح‌های مرتبط اثر بخشی زیادی نخواهد داشت. البته اقداماتی نظیر اخذ مالیات بر خانه‌های خالی و اراضی بایر و ... موثر و مفید است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای حل مشکلات حوزه مسکن باید مسائل مربوط به نقدینگی و تورم را که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره داشته‌اند، مورد توجه قرار داده و حل کنیم، گفت: اگر به مشکلات اصلی و کلان اقتصادی توجه نکنیم حاشیه‌های زیادی خواهیم داشت، مردم از گرانی‌های موجود ناراضی هستند.

کد خبر: ۲۲۴٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha