۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
انعقاد پیمان‌های پولی باعث تقویت اقتصاد کشور می‌شود
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

انعقاد پیمان‌های پولی باعث تقویت اقتصاد کشور می‌شود

مبادلات پولی دوجانبه و امکان تبادل پول بین ایران و کشورهای طرف مقابل در همکاری‌های تجاری و بازرگانی موجب تقویت اقتصاد کشور می‌شود

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، حسن لطفی نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست اخیر روسای بانک های مرکزی کشورهای آسیایی در تهران گفت: مبادلات پولی دوجانبه با امضای پیمان های پولی در این راستا باعث تقویت اقتصاد کشور می شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: مبادلات پولی دوجانبه و امکان تبادل پول بین ایران و کشورهای طرف قرارداد در حوزه مسائل بازرگانی بهترین اقدام در مسیر دلار زدایی از اقتصاد کشور است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مبادلات پولی دوجانبه بین ایران و دیگر کشورها موجب رونق تجاری و بازرگانی و تقویت اقتصاد دو طرف می شود.

لطفی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مبادلات پولی دوجانبه یکی از بهترین اقدامات برای کم اثر کردن تحریم ها و دلار زدایی از اقتصاد کشور ما و حتی دیگر کشورهاست.

وی افزود: امروز بسیاری از کشورها در قاره های مختلف رو به امضای پیمان های پولی دوجانبه و حذف دلار از مبادلات تجاری خود آورده اند.

کد خبر: ۲۲۴٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha