۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
تولید روکش لاستیک هواپیما در کرمان
استاندار کرمان در گفتگو با بازار عنوان کرد؛

تولید روکش لاستیک هواپیما در کرمان

کرمان – فداکار، استاندار کرمان سرمایه گذاری در زمینه تولید روکش لاستیک هواپیما در کرمان را مطلوب دانست و گفت: ایجاد این خط تولید موجب جلوگیری از خروج ارز از کشور می شود.

محمد مهدی فداکار در گفتگو با خبرنگار بازار بیان کرد: استان کرمان از استانهای پیش رو در زمینه تولید لاستیک در کشور محسوب می شود و بخش قابل توجهی از نیاز بازار داخلی را تامین می کند و طبق آمار ۳۵ درصد از نیاز بازار به لاستیک در بخش های مختلف در کرمان تامین می شود.

وی عنوان کرد: خط تولید کارخانه ریکلیم یا روکش لاستیک هواپیما در سیرجان نیز یکی از اقدامات بسیار مطلوب در این زمینه است که می توان در زمینه افزایش تولید در استان و اشتغال زایی بسیار تاثیر گذار باشد و بخشی از اشتغال استان را نیز تامین کند.

استاندار کرمان افزود: این طرح در کنار جلوگیری از خروج ارز می تواند نیاز داخلی کشور را تامین و حتی به صادرات و ارزآوری نیز منجر شود.

طرح‌های عمرانی همچنان نوید پیشرفت توسعه کرمان را در پی دارد

وی گفت: : طرح‌های ریکلیم با سرمایه‌گذاری و اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان اجرا شده است و اعتبار طرح‌های آینده در مجتمع بارز شهرستان چند برابر خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح عملا می تواند منجر به بهبود فرایند تولید لاستیک هواپیما در کشور شود و ما را از کشورهای دیگر بی نیاز کند.

استاندار کرمان با اشاره به تلاش متخصصان داخلی و جوانان گفت: هر جا به جوانان بها دادیم نتیجه خوبی گرفتیم و این کارخانه نیز یکی از این موارد است.

وی بیان کرد: طرح‌های عمرانی همچنان نوید پیشرفت توسعه استان را در پی دارد و امروز منطقه سیرجان به خاطر اشتغالزایی با اجرای این طرح‌ها وضعیت مناسبی دارد.

وی گفت: از سرمایه گذاری در بخش های تولیدی وخدماتی در کرمان حمایت می کنیم و هر گونه حمایت و پشتیبانی مورد نیاز در کرمان انجام خواهد شد.

استاندار کرمان گفت: در کنار معدن و کشاورزی بخش صنعت نیز باید در زمینه های مختلف در کرمان توسعه یابد تا بتوانیم زمینه پیشرفت روز افزون استان را مهیا کنیم.

کد خبر: ۲۲۴٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha