۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
وجود  ۸۱  واحد نساجی تولیدی کوچک و بزرگ در استان زنجان
رئیس سازمان صمت زنجان خبر داد

وجود ۸۱ واحد نساجی تولیدی کوچک و بزرگ در استان زنجان

زنجان - فغفوری، رئیس صمت زنجان از وجود ۸۱ واحد نساجی تولیدی کوچک و بزرگ در استان زنجان خبر داد و گفت: بیش از ۳۱ درصد اشتغال استان در بخش صنعت نساجی است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود ۸۱ واحد نساجی تولیدی کوچک و بزرگ در استان زنجان خبر داد و گفت: بیش از ۳۱ درصد اشتغال استان در بخش صنعت نساجی است. 

وی با بیان اینکه زنجان جزو استان‌های برتر در حوزه صنعت نساجی است، اظهار کرد: این استان در بحث ریسندگی، رنگرزی و بافندگی در کشور جایگاه بسیار خوبی دارد و برخی پروژه‌های قابل افتتاح توان تولیدات با ماشین‌آلات مدرن در سطح ملی را دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: یک واحد نساجی قابلیت اشتغال بیش از دو هزار نفر را دارد که برای اقتصاد استان بسیار مهم است. 

فغفوری به مشکلات واحدهای صنعت نساجی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: سرمایه در گردش و مالیات بر ارزش‌افزوده و فرسودگی برخی از ماشین آلات از مشکلات عمده صنعت نساجی در استان است. 

وی ابراز کرد: خوشبختانه از اسفند ماه سال گذشته واحد تولیدی سرجین بافت در استان فعال شده و  تاکنون برای بیش از ۵۰۰ نفر از بانوان اشتغال ایجاد کرده است. 

رئیس صنعت، معدن و تجارت  زنجان، گفت: خوشبختانه در استان ورود سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش صنعت نساجی بسیار خوب است چرا که پتانسیل لازم برای فعالیت صنعتی  وجود دارد. 

فغفوری گفت: با رفع مشکل واحد تولیدی سرجین بافت در شهرک صنعتی شماره یک زنجان اشتغال در این واحد افزایش می یابد. 

کد خبر: ۲۲٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha